Reflektioner. Reflektera över det, du. :]

Idag började dagen med att jag gick upp vid sjutiden. Whay! ^^ En timma senare än vanligt.
Jag var sååå pigg. Och jag är faktiskt seriös. :]

När jag kom till centralen för att ta mitt tåg till skolan så blev jag enormt förvirrad.
De gör något med perrong 15/16, så jag var tvungen att gå 10 extra meter för att gå till perrong 17. Uscha!
Jag tänkte
"Jamen, det är väl okej om de jobbar ihärdigt på att göra fint på centralen nu"
Och vad skådar mitt öga?
Byggarsnubbarna står, båda två, och pratar i mobilen >_>

Himla tjockisar.

I skolan är det som vanligt, förutom att jag kände mig lite mer rastlös än vanligt (men ändå aktiv på något sätt).
DRAMA! -dundundunduuuuun-
Det är osämja bland två killar i min klass helt plötsligt!

Den lite snälla, laid-back-killen vs. den inställsamme, brat-killen.
Ujujuj.
Vi får se hur det utvecklar sig.

När jag satt på tåget hem satt jag mittemot en tjej som satt och tittade på sin egen reflektion i fönstret.
"Ok" tänkte jag. Vem gör inte det?
Men den här tjejen började sedan testa olika "fjortisansikten". Hon rynkade pannan lite och gjorde blicken som betyder "Jag förstår inte vad du säger, och jag tänker se dryg ut samtidigt".
Efter det putade hon lite med läpparna. Efter deeeet så öppnade hon läpparna sådär lite "sexigt" och slickade sig lite lätt om läpparna.
"Vafan?" tänker jag.
Tjejen verkade inte vara så medveten om hennes agerande i sin omgivning. Men hon satt och granskade sin omgivning noggrant och vred och vände på sig väldigt ofta.
Mitt huvud var tydligen ivägen för något intressant bakom mig. Hon lutade sig, så mycket att hon höll på att ramla omkull, bara för att se det.

Hmmz.. Ikväll ska jag till min käre bror. Och min mage ropar efter mat.
Jag ska ha mat. Helst nu.
Åh... Spaghetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback