Segis

Det här inlägget misstänker jag bli segt. Segt i den mening att jag kommer ta god tid på mig att skriva det.

Det sitter en katt utanför lägenheten, på innergården, och mjauar. Fast den låter inte som en katt, utan snarare mer som en åsna. Hmz. Mycket speciellt.
Igår flyttade vi in i den nya lägenheten nämligen.
I förrgår var det jättemysigt här. I mitt rum låg endast en madrass på golvet och jag hade inga lampor eller så, så jag hade en massa levande ljus omkring mig.. FATA MYSS

Idag kom jag även i underfund med att vuxna väldigt mycket oftare petar näsan än barn. Eller så gör vuxna det oftare på offentliga platser.
Varje morgon ser jag minst 1 vuxen som petar sig i näsan. Antingen äter de upp, torkar av sig på byxorna eller så torkar de av sig på sätena. Jag menar.. Uscha.
Jag har tränat barn i två somrar nu. De har varit i åldrarna 6-11 år och ändå såg jag knappt en enda som petade sig i näsan. De kissade visserligen på sig, ett fåtal, men ändå!

Vuxna är dumma ting.
.gnit ammud rä anxuV

Just nu sitter jag och planerar min balklänning.. Hoppas den blir lika lyckad som jag föreställer mig den. ^^

IH. Nu orkar jag inte skriva mer. POUSS

Kommentarer
Postat av: JS

Hmm.. Ohayougozaimasu.
Vilken uppfattningsförmåga du har:p. Hmm.. ja.. jag vet inte om vuxna är så mycket dummare är vi unga. Det heter "man var dum och ung"... hmm.. hmm..
Din balkläning kommer att bli bra ska du se.
Men nu ska jag tillbaka till min data lektion.
Ha det så bra
//JS.

2007-03-29 @ 08:32:02
Postat av: zeromechanism

Ser du aldrig folk som petar varandra i näsan?

2007-03-29 @ 19:16:46
Postat av: Olivia

JS:
Halo, det är ju de vuxna som säger det!
Klart de säger det, de är ju dumma ;oo

zeromechanism: Jag kan peta dig i näsan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback