MMMMMMMM

Bara för att jag och Jim pratade om det nyss.
Mina favoritdrycker ever är bl.a

- Shio, vilken smak som helst, i princip. (Persika för det mesta)
- Blue Keld, björnbär

image85Hmz, Shio har typ funnits aslänge men försvunnit mer och mer ur butikerna, vad jag vet.
Shio Persika fanns kvar i lilla Rotebro tillochmed förra året typ. Sen försvann den och jag blev oändligt tom i själen.

Däremot finns den där najsiga drycken Blue Keld. Det är typ en sockerfri dryck med bara fruktjuicer i. Minns inte riktigt, faktiskt. I alla fall så är den jättegod men utbudet ovanför Skåne är mycket litet. Den godaste smaken, björnbär, finns annat än i Skåne... Så vitt jag vet. ^^


Kommentarer
Postat av: Leni

Åh, Shio! Den hade jag nästan glömt av. Fan vad god den är, persikasaken.

2007-11-03 @ 12:08:08
Postat av: Hampe

Haha, Shio kommer jag faktiskt ihåg. Var typ det enda jag drack när det var nytt. Nu finns det ju inte ens att få tag på någonstans, knappt iaf.

Postat av: Chmod

Wow, kolla hon bloggar!
Vad jag längtat. OK Shio är/var god...ville bara säga det. Också... plus mkt mer än jag orkar skriva här...just nu...

2007-11-04 @ 02:30:09
Postat av: noxzn

Underligt, Shio är så mkt "skillda världar" och "rederiet" och allt annat som var på den tiden.
Kanske lite "Rena rama Rolf" med,
...vad jag vill säga är: det är en god dryck som jag inte druckit på ett väldigt långt tag.
Förvånad att den faktiskt existerade fram tills nu.

2007-11-04 @ 11:01:54
URL: http://noxzn.blogg.se
Postat av: Linnéa

Äsch, Finns massa Blue Keld här i Orsa. I såndär stor flaska också. ;o

2007-11-05 @ 22:05:08
Postat av: Loppan

Blue Keld björnbär fanns i Emmaboda, minns jag :)

2007-11-30 @ 14:30:10
URL: http://loppelus.blogg.se
Postat av: Anonym

Blue keld är tyskt vatten. TYSKT VATTEN. Nuff said.

2007-12-04 @ 00:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback