11 december


Oj, det känns som om skolan och hela jorden slukar mig för tillfället.
Jag har hamnat i något stadie där jag vill att något ska hända. Jag vet exakt vad jag vill ska hända och jag vet exakt vad jag vill göra men jag får inte. Inte än, för skolan och jorden slukar mig. Det känns som en enda lång paus.

Förövrigt har jag aldrig reflekterat över min tandställning så mycket som jag gör nu. Jag hatar den. Inte för att den är ful, inte för att den gör ont. Inte för vad jag tycker, utan för vad andra tycker. Den skapar dalar i självförtroendet och det låter ju knasigt att låta den göra det, men jag kan inte hjälpa det. :(
Jag tror jag får ta bort den i början av sommaren, men då är det liksom ett halvår som försvinner endast för att jag envisas med att tro dumma saker. Och det är ju illa, för ett halvår till spenderas i London.
Hehu, tonårstragedi.

Min bror fyller år idag! :D GRATTIS SEBASTIAN (undrar när du läser det här ^^)
Leni kommer kanske till Stockholm över nyår, WOHWOHWOH.

Ahmenjuste. Tomten! Jag önskar mig en vampyrpojkvän i jul.

Kommentarer
Postat av: Jack Vangebo

Jag saknar att läsa det du inte skriver.

Postat av: Jack Vangebo

Jag saknar att läsa det du inte skriver.

2009-03-29 @ 21:43:19
URL: http://noxzn.blogspot.com/
Postat av: Sebbe

Jag har läst detta, hehehe

2009-06-21 @ 01:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback