Bapapa~

I torsdags/fredags var vi (läs jag och några klasskompisar) på Nisses landställe.
Awesomeness. ^^
Det var sjukt najs. Vi stod alla i köket och försökte laga mat, gick väl sisådär, men det var ätligt.
Vi körde Twister, kollade filmer och badade. :o
Lol. JAG badade såhär tidigt... Absurt.
Det var inte så kallt som jag förväntade mig, men å andra sidan vet jag inte vad jag förväntade mig.

OH. Och så kom lilla, söta Camila dit. :D Henne känner jag inte sedan innan, men hon är mad cool. ^^
Nu ska det lagas mat. HEJDO

image92


(Anna, du får säga till om du inte vill att dina BOOBEHS ska visas här. ^^)

Kommentarer
Postat av: Per

Skit i Anna! Mer av dina BOOBEHS istället! :D

2008-03-29 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback