If Only



H'okay. Nu har jag lyssnat en massa på KT Tunstall de senaste dagarna och ni måste göra detsamma, hon är asmysig. Den här låten är så jävla bra för mig just nu, peppar mig. Jag älskar när man kan känna att man verkligen utvecklats och önskar att någon såg det.
Den här videon är visserligen den aukustiska versionen, men är fortfarande NAJS.

Just nu vill jag ha blå skyar, vind, grönt gräs och vårvärme. I vår kommer jag att cykla som en galning.
Har dessutom en massa upplägg för foton, utöver spontana, men med grå himmel är de inte lika lattjo.
I år ska jag vara precis den jag vill vara. Allt ska tas som det kommer och hanteras därefter.

I fredags var jag tillsammans med ett antal människor ur klassen plus diverse vänner och kollade på Sweeney Todd. ^^ Det blev andra gången på bio och förmodligen femtielfte gången, allt som allt, som jag sett den.
Sötis-Camila var med. :D
Efter bion var det café 66 som gällde fram till typ kvart över ett på natten. Camila följde med hem till mig och vi somnade väl fem på morgonen, efter att ha sett Linas kvällsbok.

Igår var det Internationella Kvinnodagen, som firades hemma hos Ann-Sofie. Hon fyllde år. ^^
Vi åt mexikanskt och drack mojitos, margaritas och caipirinhas. AWESOMENESS. Melodifestivalen sågs också, lol. CAROLA gick inte vidare, vilka sekunder av lycka jag upplevde där, hehu.

Nu ska jag plugga vidare här. Hålla modet uppe. :) Först ska jag dock göra en smörgås.
TJENIXEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback