Söndag

Inatt blev det regnpromenad i Tanto. Det var aschysst, tak tak.
IDAAAAG däremot var det också asnajs, var med Camila. \o/

Det var meningen att vi skulle ut och fota, men det blev inte så mycket av det. ^^
Vi fördrev så mycket tid (typ mer än 6 timmar ;o) på så... öh kort tid? xD
Nejmen, känns knappt som om jag minns vad vi gjorde. Vet att vi var inne i affärer och drev omkring. Vi satt aslänge och åt.
Efter det drog vi till Atlasmuren. :o Helt galet att jag inte varit där förr, har bara gått förbi. ^^
Det var tänkt att vi skulle fixa lite jag inte fixat tidigare, men vi pallade inte. Det var kallt och jävligt.
Och SEN... Sen var det bio, lol. Vet inte vad Camila tyckte, men jag garvade som tusan. (vi såg Morgan Pålsson)
Jag har visserligen den sämsta humorn som existerar, tror jag.

Nu är jag hemma igen och det är najs. Skola imorrn, inte najs.
Aja. TJINGELING

Kommentarer
Postat av: camila

atlasmuren va ju tråkig idag men is the shit egentligen! filmen va helt okej och jag skratta iaf :)
pusss pårej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback