Here comes the sun



Min värdfamilj jag har nu är jättefin och de är snälla allihopa. Jag har blivit lite bundis med lillpojken och tillbringat någon timme idag med att titta på när han spelade Splinter Cell.
I fredags fick jag en mastodonthuvudvärk och det klokaste att göra var kanske inte att ta en kvällspromenad över till Emma.
Emma hade missuppfattat situationen, så jag och Ylva gick snopet hem igen för att se på film. Men det var lugnt ändå.
Vi såg The Darjeeling Limited och jag älskar Wes Anderson-filmer. :o
Igår var jag hemma hos Emma där hon och jag lagade mat, tittade på tv och pratade tills dess att klockan var på tok för mycket. Inte alls bra tänkt av mig, för resultatet var feberyra och ännu mer huvudvärk. Idag ligger jag till sängs och försöker att inte stressa upp mig över det här med skolpressen.





Så himla fint filmad film.

Om 12 dagar är jag hemma i Sverige och stannar i en vecka. Under den tiden vill jag hinna med att dricka te, sova, ta skogspromenader, fota min familj och bara vara.

Puss

Kommentarer
Postat av: Zebb

Splinter Cell är för övrigt ren kärlek, så det är tur att du hittat kärleken i London :D

2008-10-13 @ 00:38:12
Postat av: Leni

Vad skönt att du är hos någon bra nu.

Visste inte ens att du inte trivdes hos hon den andra ju.. >.< dum jag känner miiggg.

Sverige saknar dig.

Men jag saknar dig mera.

2008-10-13 @ 20:21:26
Postat av: Jack Vangebo

Härligt att höra att du trivs så mycket bättre där du är nu. Verkar mys. Men se till att ta hand om dig och lyssna på din kropp, den verkar göra uppror lite då och då, eller?

Min med. Tror jag är imun mot allt farligt, men idag är jag störtförkyld och missade skolan för det. Inte bra._."



Väntar på nästa gång du skriver. Kram

Postat av: Marcus

Såg "The darjeeling limited" för 2 dagar sen och förutom att det är en bra film så är den sjukt snyggt filmad :)



kram

2009-01-31 @ 18:03:16
URL: http://crappypunkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback