What doesn't kill you

Ja, dagen var lite utav en upplevelse.
Skulle byta värdfamilj på lördag egentligen, men det blev ändrade planer. DRAMA
Nu är jag hursomhelst hos min nya familj, som är jättefin och snäll. Jag får mat som smakar bra, jag har en trevlig värdmamma och jag har en stor säng. Jag bor hos en indisk familj nu och det är så himla mysigt. Mina skåp i rummet luktar curry, jag är seriös.

Jag saknar Sverige lite, fastän det är fint här. Vi har jättebra väder, som inte var det man förväntar sig av London, precis.
Hmm. Den äldre sonen i den här familjen var tydligen blyg, så jag gick ned för att hälsa nyss. Hände väl inte så jättemycket, så jag gick upp för att "göra läxor". Jag vet inte, mitt huvud är fyllt med diverse tankar och jag kan egentligen inte koncentrera mig sådär jättemycket. Louise, den andra svenska tjejen som bor här, och pojkarna i familjen verkar komma jättebra överens. Känner mig nästan lite utanför, men jag vet ju att det tar mig en stund innan jag blir mer öppen för såna här situationer.

Jävlar, något jag är riktigt bra på är nog att ordbajsa. Jag ska sluta nu



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback